Vul hieronder je gegevens in en je krijgt het e-book in je mail.

Vragen over compliance training die dit e-book beantwoordt:

  • Hoe ontwikkel je relevante, betekenisvolle en nuttige compliance training?
  • Met welke stakeholders moet je rekening houden?
  • Hoe ondersteun je de learning professionals?
  • Welke rol speelt (slimme) technologie bij compliance training?
  • Hoe ontwikkel je een gezonde en duurzame compliance cultuur?

De paradox van compliance training

Laten we eerlijk zijn; bijna niemand lijkt compliance training leuk te vinden. Veel professionals ervaren compliance training als saai, niet relevant en zinloos. Het is vaak een kwestie van ‘afvinken en zo snel mogelijk doorgaan’. Learning professionals zoals consultants, designers, opleiders, trainers en begeleiders krijgen vaak niet echt waardering voor al het werk dat ze stoppen in compliance training.

Aan de andere kant, in het dagelijks leven vinden we compliance enorm belangrijk. We willen graag dat personeel in de zorg werkt volgens de juiste medische richtlijnen en protocollen. We willen dat de piloot en crew aan boord van een vliegtuig zich houden aan veiligheidsregels. We willen dat de mensen die ons voedsel en onze medicijnen maken werken volgens hygiënevoorschriften. En we willen ook dat onze partners en geliefden veilig en wel thuiskomen na een dag werken. Dat gaat allemaal over compliance. En dat is dus de compliance training paradox waar dit e-book over gaat.

– Ger Driesen

Over Ger Driesen: Ger is Learning Innovation Leader bij aNewSpring. Hij speelt een actieve rol in de community van learning professionals door anderen te inspireren én zelf geïnspireerd te raken.

Het compliance training e-book verkent deze vier belangrijke elementen

1.
Hoe pel je de ‘compliance-training-ui’

Als eerste leren we je hoe je tot de kern komt van compliance training en hoe je andere essentiële lagen vindt.

2.
De regulering van gedrag

Dit helpt ons om zo helder mogelijk te zijn over waar en wanneer training kan helpen als het gaat om compliance, en ook wanneer het juist niet behulpzaam is!

3.
Slim gebruik van leertechnologie

Bekijk de best practices van hoe anderen op een slimme manier leertechnologie hebben gebruikt om effectieve en efficiënte compliance training te maken.

4.
Compliance empowerment

We willen je inspireren om ‘compliance empowerment’ te ontwikkelen, zodat je meer duurzame resultaten kunt boeken en een gezonde compliance cultuur kunt creëren.

Wil je meer weten?

Hier zijn enkele interessante blogs van Ger om je op weg te helpen.

Leren in de ‘flow of (work) life’

Ja, het nieuwe buzzwoord in de wereld van leren en ontwikkelen is daar: leren in de flow of work. David Kelly van de eLearning Guild onthulde eerder dit jaar zijn definitie voor de term buzzwoord. “Een buzzwoord,” zo zegt David, “is een woord waarvan de verspreiding vele malen sneller er loopt dan het begrip.” Briljant. Laten we daarom leren in de flow of work als buzzwoord eens een beetje fileren. Als trendcatcher wed ik dat dit woord begin 2020 met stip binnenkomt in de resultaten van Don Taylor’s Global Sentiment Survey, zeg maar de ultieme jaarlijkse l&d-buzzwoordenhitlijst.

EN…

Ik wil meer EN. Er is te veel of. Met ‘of’ kunnen we complexe uitdagingen van vandaag en morgen niet oplossen. Daarvoor is EN nodig.

Word een Compliance Training Provider Plus

Er is nog zo veel te bereiken als het gaat om zinvolle compliance training. Voor veel professionals lijkt compliance training niet het meest opwindende gebied van leren en ontwikkelen. Maar als je beter kijkt, kun je veel mogelijkheden vinden om compliance training te verbeteren en de ‘onzinnige’ elementen eruit te verwijderen.

Attention spam en BingeFlix

Ken je het verhaal van de goudvis? In 2015 verschijnen berichten over een onderzoek van Microsoft over de aandachtscurve (attention span) van de mens. Na enquêtering van 2000 Canadezen en het bestuderen van de breinactiviteit van 112 personen komt men tot een interessante conclusie.

Je kent het wel…

We hebben allemaal een haat-liefde-verhouding met cookies; die met chocolate chip enzo, en ook die internetdingen. Ook wij gebruiken ze (die tweede optie) om onze website sneller, mooier en beter afgestemd op jou te maken. Klik op ‘Akkoord’ als je dat prima vindt, of maak een weloverwogen keuze door alle details te bekijken en aan te passen onder ‘Cookie-opties’. Doe mij de oatmeal-white-chocolate optie maar!

Sluiten
Cookie-opties

Neem even een momentje..

Uw privacy is erg belangrijk voor A New Spring BV. Hieronder vindt u de verplichte en optionele goedkeuringen die u ons kunt geven om ons in staat te stellen uw persoonlijke gegevens te verwerken.

Meer informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring.

Als u deze goedkeuringen wilt intrekken, klikt u op ‘vergeet mijn instellingen’ onderaan deze pagina.

Je wilt vast een mooie en snelle website, toch? Onze (WordPress) website gebruikt tijdens uw bezoek aan onze website een cookie om te controleren of uw browser cookies ondersteunt. We hebben die cookies eigenlijk best wel nodig, omdat het jouw bezoek veel prettiger maakt door het onthouden van jouw persoonlijke voorkeuren, sneller te reageren en het laden van het juiste lettertype voor onze branding (waarvan we hopen dat jij die ook best mooi vindt).

Bekijk details

Feedback is waardevol. Als het gaat over hoe goed onze website werkt voor jou, dan bestaat die feedback uit cijfers en statistieken. Daarom gebruiken we Google Analytics en Hotjar om te leren hoe bezoekers bewegen, klikken en zich gedragen op onze website. Om dat minder eng te maken, anonimiseren we deze data voordat we het opslaan door de laatste paar cijfers van het IP-adres te maskeren. En we staan Google of andere partijen niet toe deze informatie voor andere doeleinden te gebruiken.

Bekijk details

Op een bepaald moment wil je je misschien aanmelden voor iets of contact met ons opnemen, maar dat werkt niet meteen. Dat komt omdat we een programma (Hubspot) gebruiken om dat soort zaken werkend te krijgen, bijvoorbeeld jouw inschrijving of chatbericht veilig op te slaan en te gebruiken. Daarvoor vragen we nu netjes om jouw toestemming.

Bekijk details

Wij denken dat het fijnste is om deze video direct op onze website te kunnen bekijken. Alleen, in ruil daarvoor vragen YouTube of Vimeo toestemming om gepersonaliseerde advertenties te tonen voorafgaand aan deze video. Zonder de toestemming kun je deze video wel bekijken, maar helaas niet op deze website.

Bekijk details

Je gebruikt vast Facebook of LinkedIn en zoekt ook wel eens iets op Google. Dan weet je dat daar advertenties langskomen. Om die minder vervelend (lees: meer gepersonaliseerd) te maken, gebruiken wij bepaalde diensten op onze website.

Bekijk details
Vergeet mijn instellingen Verwijderd!