
Van begin tot eind
Zodra je klant bent, laten we je je niet aan je lot over. Afhankelijk van welke versie je gebruikt, staat er een masterclass of een toegewijde Customer Success Manager voor je klaar om van start te gaan, van het navigeren van het platform tot het bedenken van een plan die voor jou werkt.


Wat je kunt verwachten
Hoe helpt het aNewSpring Success Framework jou? Onze aanpak bestaat uit verschillende stappen die je telkens dichter bij een succesvolle implementatie brengen.

Begeleiding
Van doelen stellen tot het meten van je impact, dit framework helpt je bij elke stap.

Actieplan
Bepaal wat je wil bereiken met je training en wat nodig is om dat te realiseren.

Trainingssessies
Leer het aNewSpring-platform kennen via online training, sessies en voorbeelden.
Elke stap uitgelegd
Laten we beginnen met het bepalen wat je wil bereiken. First values zijn de dingen die je wil bewerkstellingen op de korte termijn. Met desired outcomes bedoelen we de langetermijndoelen. Door dit direct te bepalen, krijg je een beter idee van wat nodig is om later een impactvolle training te ontwikkelen.
Beginnen met een (blended) leeroplossing kan een grote impact hebben. In deze stap duiken we dieper in de mogelijkheden en de benodigdheden van deze implementatie, zodat je weet wat je kunt verwachten.
Met het woord 'design' denk je misschien alleen aan het visuele aspect, maar deze stap is gericht op het creëren van een sterk learning design. Dit houdt in dat we kijken naar de structuur van de training, zoals de activiteiten en blokken die je wil inzetten.
Tijd om de handen uit de mouwen te steken en te gaan bouwen in het aNewSpring-platform! We beginnen met het maken van een template, wat de basis vormt van je training. Je kiest een doel, schakelt functionaliteiten in en kijkt naar andere instellingen. Zodra je template klaar is, kun je activiteiten toevoegen en je learning journey verder ontwikkelen.
Je learning journey is af, relevante stakeholders hebben er een blik op kunnen werpen en alle feedback is inmiddels verwerkt. Je eindproduct is klaar om gelanceerd te worden!
Zodra alles live staat, kunnen deelnemers door de training gaan en dan wordt monitoren belangrijk. We focussen op de rol van de trainer (die 'instructeur' heet in ons platform): hoe kun je deelnemers het beste helpen en begeleiden door de learning journey die je hebt gecreëerd.
In deze stap ga je terug naar je first value en is het tijd om te reflecteren. Heb je je doelen bereikt? Wat zijn de volgende stappen om je learning journey te verbeteren en nog dichter te komen bij je desired outcome?
Klaar om alles uit het platform te halen?
aNewSpring voor Trainers
Als Trainer kun je direct zelf aan de slag! Alles wat je moet weten kun je op deze pagina vinden.
Of ga direct naar de masterclass.
aNewSpring voor Organisaties
Gebruik je aNewSpring voor Organisaties en wil je de hulp van een Customer Success Manager? Dan hoef je alleen het formulier hiernaast in te vullen.
Het team neemt zo snel mogelijk contact met je op om een meeting in te plannen en door de stappen heen te lopen.