Welke leermethode past het beste is bij jouw training

Er zijn veel verschillende leermethoden. Of je nu de voorkeur geeft aan blended, adaptive, social of microlearning; de mogelijkheden zijn eindeloos. De truc is om de juiste te gebruiken om jouw training effectief en efficiënt te maken.

aNewSpring biedt vele manieren om de verschillende leermethoden toe te passen en met onze handige content bibliotheken kun je zelfs je content hergebruiken om het leertraject in de toekomst te veranderen.

Training heeft impact

wanneer je deelnemers in hun kracht zet en inspireert

Dit zijn de leermethodes die trainers en opleidingsorganisaties toepassen met aNewSpring:

Gebruik de juiste mix van online en offline leerinterventies voor jouw specifieke doelgroep.

Adaptieve training

Stel je voor dat je deelnemers een training doorlopen die zich aan hen aanpast. Maak met aNewSpring een adaptieve learning journey.

Social learning

Mensen leren graag van en met elkaar. Breng deelnemers bij elkaar, bespreek gezamenlijk de lesstof en faciliteer online werkgroepen.

Effectief leren en niets meer vergeten, daar gaat het om bij de MemoTrainer. Het systeem traint kennis op een gepersonaliseerde manier waardoor deelnemers meer onthouden en sneller slagen voor hun cursus.

Mobile leren

Leren is overal mogelijk; thuis, op kantoor of onderweg. Via de app oefenen deelnemers examenvragen, bekijken video’s of chatten over de volgende klassikale training.

Microlearning

“Help me, in plaats van mij op training te sturen!” Een korte, specifieke stroom van content, afgestemd op de deelnemer. Dat is waar het bij microlearning om gaat.

Branche-ecosysteem

Bouw een onderwijskundig ecosysteem voor een gehele branche of industrie. Ondersteun individuele leden (werknemers) met hun learning journey, ongeacht voor welke organisatie zij werken.

Performance support

Ondersteun medewerkers op het exacte moment dat zij informatie nodig hebben.

Wil je meer leren?

Bekijk al onze oplossingen.
De verschillende manieren waarop je ons platform kunt implementeren: