Opleider zijn is meer dan alleen het maken van trainingen

“Als je als opleider zoveel mogelijk succes wilt behalen met aNewSpring, dan gaat dat om meer dan alleen maar het bouwen van een learning journey. Uit onze ervaring met het helpen van duizenden klanten in alle vormen en maten weten we hoe je het maximale haalt uit je blended training. Net als dat een succesvol restaurant meer doet dan alleen maaltijden bereiden, doet een succesvol trainingsbedrijf meer dan trainingen ontwikkelen.

Daarom hebben we deze methodiek ontwikkeld: Het aNewSpring Success Framework.”

Stefan van den Tol
Chief Customer Officer, aNewSpring

Oh? En wat heb ik daar dan precies aan?

Meer succes met je training

Leer over alle aspecten die komen kijken bij het ontwikkelen van een blended training; van concept tot resultaten en bereik de maximale impact met je training. Creëer de meest optimale mix van jouw kennis en vaardigheden als opleider.

Leer door het zelf te doen

Ervaar de mogelijkheden van het aNewSpring platform terwijl je erover leert. Krijg directe voorbeelden voor je training en leer door middel van de tool die jij zelf ook gaat gebruiken om je deelnemers te trainen.

Waar en wanneer het jou uitkomt

De learning journey geeft je inzicht in alle stappen die je moet nemen. Je vindt er videos, how-to’s en een overzicht van de trainingssessies. Deze sessies en de algemene begeleiding worden verzorgd door jouw Customer Success Manager. Hij gaat er samen met jou voor zorgen dat je aNewSpring op een succesvolle manier in zal zetten.

Wat kan ik verwachten?

Het aNewSpring Success Framework bestaat uit zeven stappen om meer succes uit je eigen aNewSpring leeromgeving te behalen. Deze zeven stappen helpen je om realistische en meetbare doelen vast te stellen binnen een bepaalde tijdlijn. Het helpt je daarbij ook om de benodigde acties te plannen die je nodig hebt om je doelen te realiseren.

In al deze stappen zal de Customer Success Manager je begeleiden.

Step 1:

Desired outcomes
and First value

Je gaat van start met het bepalen van je doelen, om zeker te zijn dat je learning journey de impact heeft waar je naar streeft.

Step 2:

Implementation Map

Beginnen met een (blended) leeroplossing kan best wat impact hebben. In deze stap duiken we dieper in de mogelijkheden en de benodigdheden van deze implementatie.

Step 3:

Design

Het oog wil ook wat, daarom is het ontwikkelen van een mooi ontwerp voor deze learning journey cruciaal. In deze stap gaan we die look&feel voor jouw learning journey ontwikkelen.

Step 4:

Build

Tijd om de handen uit de mouwen te steken en te gaan bouwen! In deze fase gaan we focussen op het bouwen van je template in aNewSpring.

Step 5:

Launch

In deze fase gaan we focussen op de laatste punten en het betrekken van stakeholders bij het uiteindelijke product.

Step 6:

Live

Je training is live en je deelnemers zijn (hopelijk) actief betrokken in de door jou gemaakte learning journey. In deze stap leer je hoe je omgaat met jouw rol als begeleider.

Step 7:

Measure

In deze stap ga je reflecteren op je First Value. Heb je je gewenste doelen behaald? Wat zijn de benodigde stappen om je training nog beter te maken om zelfs nog dichter bij je First Value en Desired Outcome te komen?

Dit wil ik ook!

Hoe kan ik mezelf aanmelden?

Iedereen die werkt met aNewSpring voor Organisaties zal toegang krijgen tot het Success Framework en begeleiding van een Customer Success Manager van aNewSpring.

Wil je meteen aan de slag met aNewSpring voor Organisaties?
Neem dan snel contact met ons op.