Ga aan de slag, wij gaan je helpen.

Een van de belangrijkste kernwaarden van aNewSpring is dat we altijd zoeken naar de win-win. Onze klanten hebben verstand van de inhoud en bouwen de learning journeys, aNewSpring bouwt de techniek en adviseert over het juist inzetten hiervan.

Dagelijks zijn onze Support Heroes en Customer Success managers met onze klanten aan het kijken hoe techniek en leerstof elkaar kunnen versterken.

Wij helpen je écht graag. Wij vinden het gewoon heel normaal (en leuk) dat we onze klanten helpen ons platform goed in te zetten. Daarom bieden wij iedereen (zowel trainerversie als organisatie versie) directe mailsupport aan en hebben we online walkthroughs, video’s en een kennisbank die je precies uitleggen hoe je het beste uit het platform kan halen. Niet te vergeten de samenwerksessies om met andere klanten samen naar je journey te kijken.

Klanten met de organisatie-versie krijgen ook gratis telefonisch support erbij.

Succesvol opleiden en trainen met het aNewSpring Success Framework

“Trainen en opleiden gaat om meer dan alleen maar het bouwen van een learning journey. Uit onze ervaring met het helpen van honderden klanten in alle vormen en maten, weten we hoe je het maximale haalt uit je blended of online training. Net als dat een succesvol restaurant meer doet dan alleen maaltijden bereiden, doet een succesvol trainingsbedrijf meer dan trainingen ontwikkelen.

Daarom hebben we deze methodiek ontwikkeld: Het aNewSpring Success Framework.

Stefan van den Tol
Chief Customer Officer, aNewSpring

Hoe je succesvol wordt met aNewSpring
voor Trainers

De eerste training op onze gloednieuwe aNewSpring Academy gaat over het toepassen van het Success Framework; een learning journey die trainers helpt om het beste uit hun trainingen te halen.

Interesse in deze training?

Hoe je succesvol wordt met aNewSpring
voor Organisaties

Om succesvol te worden met aNewSpring voor Organisaties werken wij met het Success Framework. Onze Customer Success Manager begeleid je tijdens deze learning journey. Hij zal je voorbereiden op de trainingssessies en begeleiden naar een succesvolle implementatie.

Interesse in deze training?

Customer success staat centraal bij ons

Dit betekent dat we pas tevreden zijn als jij succes geboekt het met ons product. En daar is ons hele team op gericht. Samen met onze klanten proberen we aNewSpring zo goed mogelijk te laten werken. Uiteindelijk worden we beide echt blij van het maken van impact op de deelnemers.

‘Het is heel leuk om een klant blij te maken, maar het is eigenlijk nog veel leuker om een klant echt succesvol te maken met ons product.’

“aNewSpring levert een geweldig leerplatform en de ondersteuning die je ontvangt overtreft wat je verwacht in een B2B-situatie. Snel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik raad aNewSpring aan iedereen aan als je op zoek bent naar manieren om de leerervaring voor de gebruikers te verbeteren.”

Joan van de WeteringTrendminer

“Het systeem werkt voor zowel de maker als de gebruiker erg intuïtief. Loop je ergens tegenaan? Heb je meestal meteen, maar zeker binnen 24 uur een antwoord van de helpdesk!”

Linda OranjeEfteling

“Het is echt fijn werken met aNewSpring! Hun supportteam hielp mijn organisatie om boeiende testen en surveys te maken voor onze leden. Bovendien werkte het voor onze gebruikers ook erg gemakkelijk en daardoor plezierig. Met de rapportage tools kunnen we bovendien het succes van onze programma’s continu volgen en problemen snel oplossen.”

Bryan Enberg