Hoe kun je je training(sbedrijf) verbeteren voor meer impact?

Sluit je aan bij deze zoektocht naar antwoorden!

Als trainer of opleider, is mensen helpen leren je missie. Je hebt leerdoelen voor ogen en wilt verandering teweegbrengen.

Tegelijkertijd kunnen stakeholders je uitdagen om die impact aan te tonen. Maar hoe doe je dat? Hoe kun je je training(sbedrijf) blijven verbeteren voor meer impact? Laten we samen op een learning journey gaan om antwoorden te vinden!

Meld je aan voor aNewLetter en blijf op de hoogte van alle antwoorden en inzichten die we ontdekken.

Hoe kun je je training(sbedrijf) blijven verbeteren voor meer impact?

Sluit je aan bij deze zoektocht naar antwoorden!

Als trainer of opleider, is mensen helpen leren je missie. Je hebt leerdoelen voor ogen en wilt verandering teweegbrengen.

Tegelijkertijd kunnen stakeholders je uitdagen om die impact aan te tonen. Maar hoe doe je dat? Hoe kun je je training(sbedrijf) blijven verbeteren voor meer impact?

Laten we samen op een learning journey gaan om antwoorden te vinden!

Meld je aan voor aNewLetter en ontvang met regelmaat updates over de antwoorden en inzichten die we ontdekken.

Wat kun je verwachten?

Trainers en opleiders over de hele wereld hebben één ding gemeen: de wens om positieve impact te creëren. In de komende edities van aNewLetter gaan we onderzoeken hoe je dat voor elkaar krijgt onder één kernthema: blijf je training verbeteren voor meer impact.

Dat doen we door samen te werken met leerexperts, maar ook door webinars en evenementen te organiseren. Vergeet daarnaast niet alle nuttige documenten, rapporten, klantcases, interviews (en meer) die we met je gaan delen.

Meld je aan voor aNewLetter en ontvang alle exclusieve content rechtstreeks op je digitale deurmat.

Vragen die we gaan onderzoeken:

→ Hoe zal starten vanuit het perspectief van de deelnemer leiden tot meer impact?

Het geheim om de impact van je training te vergroten is (en dit is al meerdere keren gezegd): zet je deelnemer centraal! Het bewijs komt in de vorm van een award-winnende klantcase die aantoont dat deze aanpak écht zorgt voor kwalitatief betere trainingen.

→ Hoe kunnen we meer impact creëren door terug te keren naar de basis?

Nieuwe technologie is geweldig, maar mensen vergeten vaak dat het o zo belangrijk is om de basis van je trainingen goed op orde te hebben. Alleen vanuit daar kun je verbeteren en personaliseren voor meer learning impact.

→ Hoe kan een iteratieve aanpak helpen om je training te verbeteren?

We proberen maar al te vaak de perfecte training in één keer te ontwerpen. Vervolgens komen we erachter dat er nog zoveel te verbeteren valt als deelnemers de training eenmaal volgen. Wat als we voor een meer iteratieve aanpak kiezen, zodat elke training steeds beter wordt?

→ Hoe kan adaptief (of gepersonaliseerd) leren de impact verhogen?

Onderzoek toont aan dat adaptieve en gepersonaliseerde opleidingen de leertijd met 33% verkorten in vergelijking met lineair leren, zonder verlies van impact. Dat is de soort win-winsituatie waar we naar streven!

→ Hoe maak je gebruik van data om je training te verbeteren?

Data is key. En buiten de poorten die het opent, is er een schat aan waardevolle informatie die je eruit kunt halen. Neem bijvoorbeeld het gedrag van je deelnemers, waarop je kunt inspelen voor meer impact. Gegarandeerd!

Laatste blogs:

De financiële impact van leren: een interview met Ajay Pangarkar

In onze zoektocht naar alles rondom het onderwerp ‘impact met leren’, willen we ook het financiële impact aan bod laten komen. Gelukkig weten we precies bij wie we hiervoor aan moeten kloppen. We namen contact op met een echte expert op dit gebied, Ajay Pangarkar.

Hoe opleiders hun impact kunnen verbeteren: het resultaat van onze zoektocht

‘Elke dag dat je niet beter wordt, word je slechter’ is wat een Japanse collega me heel wat jaren geleden vertelde. Want als je niet vooruitgaat en anderen wel, dan zul je achterblijven. Het maakt onderdeel uit van de professionele mindset om altijd nieuwe en betere manieren te (willen) vinden.