Ga aan de slag, wij gaan je helpen.

Een van de belangrijkste kernwaarden van aNewSpring is dat we altijd zoeken naar de win-win. Onze klanten hebben verstand van de inhoud en bouwen de learning journeys, aNewSpring bouwt de techniek en adviseert over het juist inzetten hiervan.

Dagelijks zijn onze Support Heroes en Customer Success managers met onze klanten aan het kijken hoe techniek en leerstof elkaar kunnen versterken.

Wij helpen je écht graag. Wij vinden het gewoon heel normaal (en leuk) dat we onze klanten helpen ons platform goed in te zetten. Daarom bieden wij iedereen (zowel trainerversie als organisatie versie) directe mailsupport aan en hebben we online walkthroughs, video’s en een kennisbank die je precies uitleggen hoe je het beste uit het platform kan halen. Niet te vergeten de samenwerksessies om met andere klanten samen naar je journey te kijken.

Klanten met de organisatie-versie krijgen ook gratis telefonisch support erbij.

Succes in de leerwereld behalen we samen.

Stefan van den Tol
Chief Customer Officer, aNewSpring

Customer success staat centraal bij ons

Dit betekent dat we pas tevreden zijn als jij succes geboekt het met ons product. En daar is ons hele team op gericht. Samen met onze klanten proberen we aNewSpring zo goed mogelijk te laten werken. Uiteindelijk worden we beide echt blij van het maken van impact op de deelnemers.

‘Het is heel leuk om een klant blij te maken, maar het is eigenlijk nog veel leuker om een klant echt succesvol te maken met ons product.’

“aNewSpring levert een geweldig leerplatform en de ondersteuning die je ontvangt overtreft wat je verwacht in een B2B-situatie. Snel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik raad aNewSpring aan iedereen aan als je op zoek bent naar manieren om de leerervaring voor de gebruikers te verbeteren.”

Joan van de WeteringTrendminer

“Het systeem werkt voor zowel de maker als de gebruiker erg intuïtief. Loop je ergens tegenaan? Heb je meestal meteen, maar zeker binnen 24 uur een antwoord van de helpdesk!”

Linda OranjeEfteling

“Het is echt fijn werken met aNewSpring! Hun supportteam hielp mijn organisatie om boeiende testen en surveys te maken voor onze leden. Bovendien werkte het voor onze gebruikers ook erg gemakkelijk en daardoor plezierig. Met de rapportage tools kunnen we bovendien het succes van onze programma’s continu volgen en problemen snel oplossen.”

Bryan Enberg

Neem even een momentje..

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. U kunt ze accepteren door op 'Alles accepteren' te klikken of u kunt de rechten die u ons geeft bekijken en aanpassen door op 'Cookie-opties' te klikken.

Meer informatie hierover vindt u in onze Privacyverklaring. | Sluiten
Cookie-opties