Ga aan de slag. Wij gaan je helpen.

Een van de belangrijkste kernwaarden van aNewSpring is dat we altijd zoeken naar de win-win. Onze klanten hebben verstand van de inhoud en bouwen de learning journeys, aNewSpring bouwt de techniek en adviseert over het juist inzetten hiervan. Dagelijks zijn onze Support Heroes en Customer Success managers met onze klanten aan het kijken hoe techniek en leerstof elkaar kunnen versterken.

We zijn nog op zoek naar een Support Hero. Bekijk de video.
meer info »

Wij helpen je écht graag. Wij vinden het gewoon heel normaal (en leuk) dat we onze klanten helpen ons platform goed in te zetten. Daarom bieden wij iedereen mailsupport aan en hebben we online walkthroughs, video’s en een kennisbank die je precies uitleggen hoe je het beste uit het platform kan halen. Bellen kan ook, nadat je een training hebt gevolgd.

Succes in de leerwereld behalen we samen.

Customer success staat centraal bij ons. Dit betekent dat we pas tevreden zijn als jij succes geboekt het met ons product. En daar is ons hele team op gericht. Samen met onze klanten proberen we aNewSpring zo goed mogelijk te laten werken. Uiteindelijk worden we beide echt blij van het maken van impact op de deelnemers.

‘Het is heel leuk om een klant blij te maken, maar het is eigenlijk nog veel leuker om een klant echt succesvol te maken met ons product.’

Feedback over onze support (awesomes)

‘aNewSpring levert een geweldig leerplatform en de ondersteuning die je ontvangt overtreft wat je verwacht in een B2B-situatie. Snel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik raad aNewSpring aan iedereen aan als je op zoek bent naar manieren om de leerervaring voor de gebruikers te verbeteren.’

Joan van de Wetering

‘Het systeem werkt voor zowel de maker als de gebruiker erg intuïtief. Loop je ergens tegenaan? Heb je meestal meteen, maar zeker binnen 24 uur een antwoord van de helpdesk!’

Linda Oranje

‘Het is echt fijn werken aNewSpring! Hun supportteam hielp mijn organisatie om boeiende testen en surveys te maken voor onze leden. Bovendien werkte het voor onze gebruikers ook erg gemakkelijk en daardoor plezierig. Met de rapportagetools kunnen we bovendien het succes van onze programma’s continu volgen en problemen snel oplossen.’

Bryan Enberg

Neem even een momentje..

Klik op ‘Akkoord’ om onze voorwaarden te accepteren voor het gebruik van de website of klik op 'Privacy Opties' om jouw toestemmingen voor deze website te bekijken en in te stellen.

Privacy statement | Sluiten
Privacy opties