Ga aan de slag. Wij gaan je helpen.

Een van de belangrijkste kernwaarden van aNewSpring is dat we altijd zoeken naar de win-win. Onze klanten hebben verstand van de inhoud en bouwen de learning journeys, aNewSpring bouwt de techniek en adviseert over het juist inzetten hiervan. Dagelijks zijn onze Support Heroes en Customer Success managers met onze klanten aan het kijken hoe techniek en leerstof elkaar kunnen versterken.

Wij helpen je écht graag. Wij vinden het gewoon heel normaal (en leuk) dat we onze klanten helpen ons platform goed in te zetten. Daarom bieden wij iedereen mailsupport aan en hebben we online walkthroughs, video’s en een kennisbank die je precies uitleggen hoe je het beste uit het platform kan halen. Bellen kan ook, nadat je een training hebt gevolgd.

We zijn nog op zoek naar een Support Hero.
Meer informatie »

Succes in de leerwereld behalen we samen.

Customer success staat centraal bij ons. Dit betekent dat we pas tevreden zijn als jij succes geboekt het met ons product. En daar is ons hele team op gericht. Samen met onze klanten proberen we aNewSpring zo goed mogelijk te laten werken. Uiteindelijk worden we beide echt blij van het maken van impact op de deelnemers.

‘Het is heel leuk om een klant blij te maken, maar het is eigenlijk nog veel leuker om een klant echt succesvol te maken met ons product.’

“aNewSpring levert een geweldig leerplatform en de ondersteuning die je ontvangt overtreft wat je verwacht in een B2B-situatie. Snel, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik raad aNewSpring aan iedereen aan als je op zoek bent naar manieren om de leerervaring voor de gebruikers te verbeteren.”

Joan van de WeteringTrendminer

“Het systeem werkt voor zowel de maker als de gebruiker erg intuïtief. Loop je ergens tegenaan? Heb je meestal meteen, maar zeker binnen 24 uur een antwoord van de helpdesk!”

Linda OranjeEfteling

“Het is echt fijn werken aNewSpring! Hun supportteam hielp mijn organisatie om boeiende testen en surveys te maken voor onze leden. Bovendien werkte het voor onze gebruikers ook erg gemakkelijk en daardoor plezierig. Met de rapportagetools kunnen we bovendien het succes van onze programma’s continu volgen en problemen snel oplossen.”

Bryan Enberg

Schrijf je in voor de
Basic aNewSpring open Training

Wil jij een open training bijwonen die jou op weg helpt met het aNewSpring platform? Maak dan hieronder een keuze voor de Open Training for Trainers of de Open Training for Training Organisations. Jouw keuze is afhankelijk van de versie die jij gebruikt.

Weet je niet zeker welke versie jij in gebruik hebt?
Stuur even een mailtje naar support@anewspring.nl en wij helpen je verder.

Open Training for Trainers

Sinds kort heeft aNewSpring de uitgeklede variant van het platform gelanceerd: de Trainerversie. Een platform waarmee je in een mum van tijd een inspirerende learner journey op poten zet.

Om jou op weg te helpen organiseren wij de aNewSpring Training for Trainers.

Open Training for Organisaties

Leer samen met andere gebruikers eenvoudige materialen ontwikkelen, een learning journey bouwen en deelnemers toevoegen. Maak optimaal gebruik van alle functies die de organisatie versie van aNewSpring biedt.

Om jou op weg te helpen organiseren wij de aNewSpring Training for Organisaties.

Neem even een momentje..

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. U kunt ze accepteren door op 'Alles accepteren' te klikken of u kunt de rechten die u ons geeft bekijken en aanpassen door op 'Cookie-opties' te klikken.

Meer informatie hierover vindt u in onze Privacyverklaring. | Sluiten
Cookie-opties