Hoe verkoop je jouw e-learning

De white paper heeft 10 hoofdstukken

  • 1. Specialiseer jezelf
  • 2. Focus niet alleen maar op de executives
  • 3. Maak jouw website het fundament van je organisatie
  • 4. Geef al je geheimen prijs
  • 5. Automatiseer marketing waar mogelijk
  • 6. Geen losse flodders
  • 7. Gebruik het sociale netwerk van je collega’s
  • 8. Focus op wat je klant wilt bereiken
  • 9. Wees creatief
  • 10. Meten = weten

Bekijk onze andere
e-books & white papers:

How to become a blended learning chef?

How to design blended learning?

– Nieuwsierig naar meer? –

Alle tools voor trainers en opleiders om training te maken en uit te serveren die mensen helpt slimmer te leren en beter te presteren.

Ontdek hoe je ons learning journey platform kunt gebruiken

Kom inspiratie opdoen tijdens een evenement. Door mensen met elkaar te verbinden kan je kennis delen. Daarom bezoeken we regelmatig evenementen, spreken we op evenementen en organiseren we ze zelf.

Bekijk ons learning center. Krijg inspiratie van onze ebooks, whitepapers, blogs, learning notes en podcasts om learning journeys te creëren met impact.

Neem even een momentje..

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. U kunt alles accepteren door op 'Akkoord' te klikken of u kunt de rechten die u ons geeft bekijken en aanpassen door op 'Cookie-opties' te klikken.

Sluiten
Cookie-opties

Neem even een momentje..

Uw privacy is erg belangrijk voor A New Spring BV. Hieronder vindt u de verplichte en optionele goedkeuringen die u ons kunt geven om ons in staat te stellen uw persoonlijke gegevens te verwerken.

Meer informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring.

Als u deze goedkeuringen wilt intrekken, klikt u op ‘vergeet mijn instellingen’ onderaan deze pagina.

Je wilt vast een mooie en snelle website, toch? Onze (WordPress) website gebruikt tijdens uw bezoek aan onze website een cookie om te controleren of uw browser cookies ondersteunt. We hebben die cookies eigenlijk best wel nodig, omdat het jouw bezoek veel prettiger maakt door het onthouden van jouw persoonlijke voorkeuren, sneller te reageren en het laden van het juiste lettertype voor onze branding (waarvan we hopen dat jij die ook best mooi vindt).

Bekijk details

Feedback is waardevol. Als het gaat over hoe goed onze website werkt voor jou, dan bestaat die feedback uit cijfers en statistieken. Daarom gebruiken we Google Analytics en Hotjar om te leren hoe bezoekers bewegen, klikken en zich gedragen op onze website. Om dat minder eng te maken, anonimiseren we deze data voordat we het opslaan door de laatste paar cijfers van het IP-adres te maskeren. En we staan Google of andere partijen niet toe deze informatie voor andere doeleinden te gebruiken.

Bekijk details

Bekijk details

Video's op deze website zijn afkomstig van de streaming videoservice Vimeo of YouTube. YouTube kan je gepersonaliseerde advertenties tonen voorafgaand aan de video die je wilt bekijken. Deze toestemming is optioneel, maar vereist als u video's direct op deze website wilt bekijken.

Bekijk details

Je gebruikt vast Facebook of LinkedIn en zoekt ook wel eens iets op Google. Dan weet je dat daar advertenties langskomen. Om die minder vervelend (lees: meer gepersonaliseerd) te maken, gebruiken wij bepaalde diensten op onze website.

Bekijk details
Vergeet mijn instellingen Verwijderd!